7 Kasım 2014 Cuma

http://hcagla.wordpress.com/2014/11/03/cekilis-alarmi/ https://hcagla.files.wordpress.com/2014/11/phonto1.jpg?w=529&h=381 Blog açıldığından beri bir çekiliş yapmayı planlıyordum. Bu haftaya güzel bir başlangıç yapalım istedim :) Gelelim hediyelerimize; Wet n wild megalast – red my mind ruj Wet n wild mega glo – Illuminating Powder Pudra Dove pro-age El Kremi Flormar 60 saniyede kuruyan Oje- renk: QD07 Cherry Dessert Essence Studio Nail Medium Törpü Eklips Allık Fırçası Hediyeleri kazanmak için sadece bir tane zorunlu şartım var; Blogumun Facebook, Twitter, Instagram ya da Google+ sayfalarından herhangi birini takip etmenizi rica ediyorum. Ayrıca aşağıda ki paylaşımları yapmak, Blog çekilişini instagram hesabınızdan duyurmak +1 hak, Facebook hesabınızdan duyurmak +1 hak, Twitter hesabınızdan duyurmak +1 hak, Blog sayfanızdan güncel bir yazıyla duyurmak size +4 hak kazandırır. **Bu yazının altına hangi sayfamı takip ettiğinizi ve takip ettiğiniz adınız (profil linkiniz) ile size ulaşabileceğim güncel mail adresinizi yorum olarak bırakmalısınız. Yorum bırakmazsanız maalesef katılımınızı onaylayamayacağım. Çekilişe katılım için son tarih 17 Kasım 2014 Pazartesi günü. Çekiliş sonuçları 19 Kasım 2014 Çarşamba günü açıklanacak. Herkese bol şans diliyorum. Kargo gönderimi yalnızca Türkiye içerisinde olacaktır. Sevgilerle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder