19 Ağustos 2013 Pazartesi

merhabalar :)

Hayatım boyunca okumayı sevmişimdir ama kitap okumayı bir türlü alışkanlık edinememiştim.Elime aldığım her kitabı okumaya çalıştım ama nedense hiç adapte olamadım bıraktım, kafam he başka yerlere ve başka şeylere gitti bi köşeye bıraktım. 
Çevremdeki insanlar hep şu kitabı okudunmu bu kitabı okudunmu muhabbeti yapıyolardı ben fransız kalıyodum.Artık bu tabuları yıkıp bende bir kitap kurdu olmalıyım dedim..
Gittim ve ilk gözüme çarpan kitabı aldım neydir ne değildir konusu nedir bilmeden :) 
Başlarda çok sıkıldım yine evet ama elimden bırakmadım hayır ben bunu bitirmeliyim dedim !
Ve işte evde otobüste elimden düşürmeden 2 günde bitirdim bir solukta okumak bu olsa gerek :)

Ve evet ben kitap okudum ve çok sevdim en kısa zamanda bir sürü kitaplar edinip kitap kurdu olucam tam anlamıyla.. Okudum inanın sizlere tavsiye etmek için yazıyorum şuan şaka gibi belki ama gerçek ;)

Gelelim kitabımıza ; 
Şu Saatte Orada mıydın ? 
 
Demek buraya baktın.
Ama burası “orası!” değil.
Peki söyle o zaman..
Şu saatte orada olmak ister miydin?!
Evet mi?
Peki. Bunu sen istedin..!
Şimdi birkaç adam düşün…
Ya da neyse neyse! Düşünme!
Bir ada hayâl et…
Yok, yok! Unut, gitsin!
Ne idüğü belirsiz, karmakarışık,
“Yok artık!” dedirtecek,
en afallatıcı birkaç olay say...
Dur, dur! Sayma!
Dünyada en çok olmak istediğin yeri söyle...
Boşver! “Orası” kesinlikle orası değil...
Bir ada… Birkaç adam…
Ve esrarengiz olayların envai çeşidi…
Yok... Anlaşıldı!
Sen bu kitabı okumadan şu saatte
orada olup olmadığına asla karar veremeyeceksin!
O zaman söyle...
Şu saatte orada olmak ister misin?!
Hem sen hiç son sayfası yırtık bir kitap okudun mu?
Bu kitabın son sayfası neden yırtık?
Okumadan asla anlayamayacaksın!
Hazır mısın?

1 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    55. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil